I. Brand Identity & Experience
Cevo.be
Het moderniseren van een magazine.

Cevo Bouwmarkt is een gevestigde waarde in Westerlo. Doe-het-zelvers, bouwers en verbouwers vinden al sinds 1976 vlot hun weg naar het lokale familiebedrijf. De bouwmarkt blijft trouw aan zijn succesformule, maar gaat wel mee met zijn tijd. De communicatie – meer bepaald het tweewekelijkse magazine Cevo.be – was toe aan een visuele en inhoudelijke update.
De uitdaging


Onze aanpak




We begonnen met het kleurenpalet. Het traditionele donkerblauw vulden we aan met een fris vleugje oranje. Ook de inhoud kreeg een grondige make-over. Producten rangschikten we volgens thema om het bladeren intuïtiever te maken. Het grote aantal foto’s op de voorpagina vervingen we door één sfeervolle blikvanger boven de vouwlijn.



Het resultaat? Een warm en modern klusmagazine, volledig in lijn met het familiale karakter van Cevo Bouwmarkt.Klus geklaard!