Perfect Pixel logo
I. Brand Identity & Experience
Cevo.be

Het moderniseren van een magazine.

ntdek hoe Perfect Pixel het Cevo Bouwmarkt-magazine vernieuwde met een modern kleurenpalet en intuïtieve indeling, voor een warm en eigentijds resultaat.

Cevo Bouwmarkt is een gevestigde waarde in Westerlo. Doe-het-zelvers, bouwers en verbouwers vinden al sinds 1976 vlot hun weg naar het lokale familiebedrijf. De bouwmarkt blijft trouw aan zijn succesformule, maar gaat wel mee met zijn tijd. De communicatie – meer bepaald het tweewekelijkse magazine Cevo.be – was toe aan een visuele en inhoudelijke update.

De uitdaging
Daarom kreeg Perfect Pixel de opdracht om het promotiedrukwerk van de bouwmarkt te moderniseren. Het tweewekelijkse Cevo.be houdt klanten al een kwarteeuw op de hoogte van de laatste klusaanbiedingen. Na jaren trouwe dienst was dat magazine zelf toe aan een opknapbeurt. Een kolfje naar onze hand!
Onze aanpak
ntdek hoe Perfect Pixel het Cevo Bouwmarkt-magazine vernieuwde met een modern kleurenpalet en intuïtieve indeling, voor een warm en eigentijds resultaat.

We begonnen met het kleurenpalet. Het traditionele donkerblauw vulden we aan met een fris vleugje oranje. Ook de inhoud kreeg een grondige make-over. Producten rangschikten we volgens thema om het bladeren intuïtiever te maken. Het grote aantal foto’s op de voorpagina vervingen we door één sfeervolle blikvanger boven de vouwlijn.

ntdek hoe Perfect Pixel het Cevo Bouwmarkt-magazine vernieuwde met een modern kleurenpalet en intuïtieve indeling, voor een warm en eigentijds resultaat.

Het resultaat? Een warm en modern klusmagazine, volledig in lijn met het familiale karakter van Cevo Bouwmarkt.Klus geklaard!

Onze oplossing

Wil je jouw communicatiemateriaal weer volop in de verf zetten?

Vanaf het allereerste idee tot laatste pixel.

Alles start met een goed gesprek

Let’s make something

Perfect together