I. Brand Identity & Experience
Distrilog
Samen op zoek naar werknemers.
Van familiebedrijf tot een van de grootste logistiek- en transportbedrijven in de benelux. Distrilog legde de voorbije jaren een indrukwekkend parcours af.
Met de uitbreiding kwam ook de constante nood aan extra personeel. En dat in een sector die heel wat knelpuntberoepen telt. Daarom keek Distrilog in de richting van Perfect Pixel: of ze de employer branding van Distrilog konden versterken?
De uitdaging


Om de geschikte profielen aan te trekken, moet je al veel wapens in de strijd gooien. Daarom besloot Perfect Pixel, samen met het HR-departement van Distrilog om de aanwerving anders aan te pakken. Noem het gerust ‘recruitment 2.0’, waarbij we aandacht hadden voor het persoonlijke, familiale imago van het bedrijf. We hielpen de instroom van kandidaten versterken door ons mee over de profiel-omschrijving en aanwervingskanalen te buigen.
Onze aanpak






We lanceerden ook een nieuwe HR-website (www.werkbijdistrilog.be) met vacatures én bedrijfsnieuwtjes op, en optimaliseerden de offline HR-communicatie. Alles om potentiële werknemers al volop bij het Distrilog-verhaal te betrekken.

