I. Brand Identity & Experience
Peps interim
Een merk dat mensen aan het werk zet.
De branding van Peps Interim was herkenbaar, maar uit zijn voegen gegroeid. De huisstijl miste samenhang, voelde verouderd aan en bracht hun warme, mensgerichte aanpak niet langer over. Ook online liep het stroef: de vacaturesite deed niet wat ze moest doen en kandidaten vonden moeilijk hun weg. Met die uitstraling raakte Peps z’n doelgroep stilaan kwijt. Tijd dus voor een update met meer pit. Of beter gezegd: meer Peps.
De uitdaging


We begonnen met een strategische duik in de kern van het merk en werkten een nieuw brandbook uit dat de fundering vormt voor alle visuele communicatie: van kleurgebruik tot typografie, van tone-of-voice tot logogebruik. Herkenbaar, maar helemaal klaar voor morgen.
Onze aanpak











Tot slot pakten we ook de branding on- en offline aan: van social posts tot popcorndoosjes voor op events, van naamkaartjes tot een jubileumkaart voor 20 jaar Peps. Zelfs de kantoren kregen een frisse bestickering in de nieuwe stijl. Elk detail telt als je wil dat je merk blijft plakken. En dat doet het nu.


Een merk dat klopt. In beeld, in taal en in beleving. Met een duidelijk brandbook, consistente communicatiestijlen een vacaturesite die echt werkt, is Peps Interim klaar voor de volgende 20 jaar. Flexibel genoeg om mee te groeien, sterk genoeg om kandidaten te blijven raken. Job na job.