Perfect Pixel logo
I. Brand Identity & Experience
Peps interim

Een merk dat mensen aan het werk zet.

De branding van Peps Interim was herkenbaar, maar uit zijn voegen gegroeid. De huisstijl miste samenhang, voelde verouderd aan en bracht hun warme, mensgerichte aanpak niet langer over. Ook online liep het stroef: de vacaturesite deed niet wat ze moest doen en kandidaten vonden moeilijk hun weg. Met die uitstraling raakte Peps z’n doelgroep stilaan kwijt. Tijd dus voor een update met meer pit. Of beter gezegd: meer Peps.

De uitdaging

We begonnen met een strategische duik in de kern van het merk en werkten een nieuw brandbook uit dat de fundering vormt voor alle visuele communicatie: van kleurgebruik tot typografie, van tone-of-voice tot logogebruik. Herkenbaar, maar helemaal klaar voor morgen.

Onze aanpak
Ook digitaal staken we stevig de handen uit de mouwen. We bouwden een nieuwe website, met gebruiksvriendelijkheid als rode draad en een vacaturemodule op maat. Zo kunnen de consulenten van Peps vlot nieuwe vacatures publiceren, terwijl werkzoekenden sneller de weg vinden naar hun volgende job. En dat allemaal in de nieuwe huisstijl die weer helemaal klopt.

Tot slot pakten we ook de branding on- en offline aan: van social posts tot popcorndoosjes voor op events, van naamkaartjes tot een jubileumkaart voor 20 jaar Peps. Zelfs de kantoren kregen een frisse bestickering in de nieuwe stijl. Elk detail telt als je wil dat je merk blijft plakken. En dat doet het nu.

Een merk dat klopt. In beeld, in taal en in beleving. Met een duidelijk brandbook, consistente communicatiestijlen een vacaturesite die echt werkt, is Peps Interim klaar voor de volgende 20 jaar. Flexibel genoeg om mee te groeien, sterk genoeg om kandidaten te blijven raken. Job na job.

Onze oplossing

Klaar voor een vacaturesite die werk maakt van werk?

Vanaf het allereerste idee tot laatste pixel.

Alles start met een goed gesprek

Let’s make something

Perfect together